(...) The battle for content exclusivity is coming to the fore in Mexico, as traditional content providers are now betting on their own distribution channels.
(...)
Blim will be available on Xbox, Xbox One, PlayStation 3 and 4, Samsung smart TVs, Apple TV and Roku within three months.(...)
Sources:
prensario.net/15580-Televisa-retira-contenido-de-Netflix-para-potenciar-Blimcom.note.aspx
rapidtvnews.com/2016031442096/televisa-removes-content-from-netflix.html#axzz42sCOxS57
Read also:
El streaming crece más que nadie en las telecomunicaciones mexicanas
(...) la participación de Televisa en el mercado de la televisión paga ha disminuido entre 2014-2015. De poseer casi 56 de cada 100 suscriptores, el grupo tiene ahora 53 de 100, todavía dominando el mercado con claridad."
Source:: http://www.televisionhispana.news/2016031323216/el-streaming-el-servicio-de-telecomunicaciones-que-mas-crece-en-mexico#ixzz42t9naAJD
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire